Klacht: Regelmatig oude troep van een week daar voor bv lidle Daarbij ook nog eens geen folders van aldi karwei enz.

Sudarg op 19 augustus 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Graag meer controle uit oefen op die inpakkers daro. Zitten meer te kletsen dan opletten wat er in moet voor t pakket dat voor die week bezorgd moet worden.

Dat men als leiding gevende daar meer toezicht op houd zodat er minder ergenis ontstaat bij de klant......zoals ik.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 augustus 2023 om 09:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Sudarg