Klacht: Reclamefolders niet of te laat

HansvdB op 14 september 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 14 september 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer van den Berg,, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 14 september 2022

Een consument heeft klachten over het ontvangen van reclamefolders van Spotta, die vaak te laat aankomen, waardoor aanbiedingen niet tijdig kunnen worden benut. De folders worden regelmatig pas op dinsdagavond of zelfs woensdag geleverd, terwijl de aanbiedingen op maandag ingaan. De consument overweegt om een nee/nee sticker op de brievenbus te plakken als de situatie niet verbetert.

Mijn Klacht:

Wij ontvangen regelmatig ons folderpakket pas dinsdagavond, terwijl de folderaanbiedingen veelal maandag ingaan.
Een enkele keer, zoals ook nu, hebben we zelfs op de woensdag de folders nog niet binnen.
Wat kunnen we daaraan doen?
Als dit niet verbetert, wil ik de folders niet meer ontvangen en plak ik een nee/nee sticker op de brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Echt tevreden ben ik pas als we de folders iedere week op uiterlijk zaterdag bezorgd krijgen, omdat bijna alle reclamefolders hun aanbiedingen beginnen op de maandag.
Zondags hoeft van ons, vanwege de zondagsrust voor iedereen, niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2022 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van den Berg,,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM