Klacht: reclame

Michael Aken, van op 20 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 22 juli 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Pothuis, Bedankt voor het fijne telefoongesprek. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling: • De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 20 juli 2022

Een klant van Spotta heeft geklaagd over het niet ontvangen van folders gedurende enkele weken. De klant merkt op dat in andere wijken de folders op andere dagen worden bezorgd en suggereert dat als er niet bezorgd wordt, de folders beter in de papierbak kunnen worden gegooid. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al een paar weken geen folders gekregen als ze niet bezorgt worden is het makkelijk om ze niet in brievenbus maar in oud papierbak doen dat is snel bezorgt. in het dorp wordt er in verschillende wijken al op zaterdag of zondag bezorgt en hier maandag of dinsdag .

Gewenste Oplossing:

reclame op tijd bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Pothuizen, Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie.   Ontvangt u de folders op een andere dag dan horen wij dat graag. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland.   Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 juli 2022 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Pothuis,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM