Mijn Klacht:
Ik heb gedurende 6 weken geen folders ontvangen. Vorige week heb ik dat gemeld bij Spotta en afgelopen maandag zijn ze alsnog bezorgd. Nu heb ik opnieuw geen folders ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Dat ze weer wekelijks bezorgd worden.
Geachte heer/mevrouw, Wat leuk dat u ons contacteert om te vermelden dat u alsnog de reclamefolders heeft ontvangen. Wij zijn blij dat de bezorging weer naar behoren verloopt en wensen u veel plezier met het spotten van heel veel voordeel...
Ik heb gedurende 6 weken geen folders ontvangen. Vorige week heb ik dat gemeld bij Spotta en afgelopen maandag zijn ze alsnog bezorgd. Nu heb ik opnieuw geen folders ontvangen.
Dat ze weer wekelijks bezorgd worden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
4 jaren geleden - Geachte heer Luijmes, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij vanaf woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Reactie van de melder van de klacht 1944-32A
4 jaren geleden - Ik heb zojuist het folderpakket alsnog ontvangen. Ik heb zo'n 6 weken niets ontvangen. Tot mijn zoon me er vorige week op attent maakte om een klacht in te dienen bij Spotta. Dat heb ik vorige week zondag gedaan en maandag had ik het pakket alsnog. Gisteren heb ik me weer gemeld en nu is het pakket toch bezorgd. Ik weet niet of dit ook gebeurd was, als ik geen klacht had ingediend. Ik wacht volgende week maandag af en als ik dan weer niets ontvangen heb, meld ik me weer. Hartelijk dank voor de medewerking. Groet Han Luijmes
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 24 augustus 2022 om 13:33 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Wat leuk dat u ons contacteert om te vermelden dat u alsnog de reclamefolders heeft ontvangen. Wij zijn blij dat de bezorging weer naar behoren verloopt en wensen u veel plezier met het spotten van heel veel voordeel !
Mocht u in de toekomst ergens tegenaanlopen, neem dan gerust weer contact met ons op.
Een hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteitsbeheer
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM