Klacht: ontvangen geen reklamepakket van Spotta

bvandestaay op 02 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 3 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw van de Staay, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 2 mei 2022

Bewoners van de Heerlenerweg in Sittard hebben gemeld dat zij sinds enkele maanden geen reclamepakketten van Spotta meer ontvangen, terwijl dit voorheen wekelijks gebeurde. Meerdere inwoners hebben hun wens geuit om deze pakketten weer te ontvangen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Sinds enkele maanden ontvangen wij geen pakketten reklame,eerst elke weekin de bus!!!!
Dat is op de gehele zijde Heerlenerweg ,een gedeelte van Leienbroek.
Wilden met meerdere ewoners toch weer graag deze ontvangen.
Bewoners Heerlenerweg.

L.J.van de Staay
Heerlenerweg 31
6132CK Sittard

Gewenste Oplossing:

Weerbezorging elke week,desnoods met post van Zaterdag

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 mei 2022 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van de Staay,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip

In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteit

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM