Mijn Klacht:
De reclame folders worden onregelmatig bezorgd.
Een aantal weken geen bezorging dan weer 2a3 weken wel weer bezorging.
Wat is hier de reden van.
Gewenste Oplossing:
Graag een wekelijkse bezorging van de folders
Geachte heer/mevrouw Bloemberg, Wat leuk dat u ons contacteert om te vermelden dat u de reclamefolders heeft ontvangen. Wij zijn blij dat de bezorging weer naar behoren verloopt en wensen u veel plezier met het spotten van heel veel voordeel!...
Het is mij niet duidelijk geworden of de bezorging inderdaad weer naar behoren gaat verlopen. Wat is de reden geweest dat we de afgelopen maanden regelmatig geen folders hebben ontvangen...
Een klant heeft geklaagd over de onregelmatige bezorging van reclamefolders door Spotta. Er zijn periodes van enkele weken zonder bezorging, gevolgd door momenten waarop de folders weer wel worden afgeleverd. De klant vraagt zich af wat de oorzaak van deze inconsistentie is.
De reclame folders worden onregelmatig bezorgd.
Een aantal weken geen bezorging dan weer 2a3 weken wel weer bezorging.
Wat is hier de reden van.
Graag een wekelijkse bezorging van de folders
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Bloemberg, Kunt u aangeven of u deze week folders heeft ontvangen? Zodra we dit weten kunnen we de melding verder oppakken. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Reactie van de melder van de klacht A Bloemberg Tolkamp
2 jaren geleden - Vanochtend hebben we folders ontvangen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 23 augustus 2023 om 14:02 geantwoord
Geachte heer/mevrouw Bloemberg,
Wat leuk dat u ons contacteert om te vermelden dat u de reclamefolders heeft ontvangen. Wij zijn blij dat de bezorging weer naar behoren verloopt en wensen u veel plezier met het spotten van heel veel voordeel!
Mocht u in de toekomst ergens tegenaanlopen, neem dan gerust weer contact met ons op via www.spotta.nl/klantenservice.
Een hele fijne dag gewenst!
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Heeft op 23 augustus 2023 om 14:50 geantwoord
Het is mij niet duidelijk geworden of de bezorging inderdaad weer naar behoren gaat verlopen. Wat is de reden geweest dat we de afgelopen maanden regelmatig geen folders hebben ontvangen ?
Met vriendelijke groet A Bloemberg
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM