Klacht: Onregelmatige bezorging folders

A Bloemberg Tolkamp op 23 augustus 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De reclame folders worden onregelmatig bezorgd.
Een aantal weken geen bezorging dan weer 2a3 weken wel weer bezorging.
Wat is hier de reden van.

Gewenste Oplossing:

Graag een wekelijkse bezorging van de folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bloemberg, Kunt u aangeven of u deze week folders heeft ontvangen? Zodra we dit weten kunnen we de melding verder oppakken. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht A Bloemberg Tolkamp

7 maanden geleden - Vanochtend hebben we folders ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 augustus 2023 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bloemberg,

Wat leuk dat u ons contacteert om te vermelden dat u de reclamefolders heeft ontvangen. Wij zijn blij dat de bezorging weer naar behoren verloopt en wensen u veel plezier met het spotten van heel veel voordeel!

Mocht u in de toekomst ergens tegenaanlopen, neem dan gerust weer contact met ons op via www.spotta.nl/klantenservice.

Een hele fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

A Bloemberg Tolkamp

Heeft op 23 augustus 2023 om 14:50 geantwoord

Het is mij niet duidelijk geworden of de bezorging inderdaad weer naar behoren gaat verlopen. Wat is de reden geweest dat we de afgelopen maanden regelmatig geen folders hebben ontvangen ?

Met vriendelijke groet A Bloemberg

Alle klachten die gemeld zijn door A Bloemberg Tolkamp