Klacht: ongewenste post

Jurgen Van Schijndel op 28 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 30 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer van Schijndel, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ondanks de NEE|NEE of NEE|JA-sticker ons folderpakket met onder andere Kruidvat, Albert Heijn en Gamma heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling....

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 28 augustus 2022

Een consument met een 'nee-nee' stikker op het postvak ontvangt nog steeds ongewenste reclamefolders van Spotta. Ondanks de aanwezigheid van de stikker lijkt deze niet effectief te zijn, wat leidt tot frustratie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

hallo ik heb een nee nee stikker op mijn postvak maar er komt toch elke zondag reclame folders in de bus dus dan heeft die stikker niet veel nut dus

Gewenste Oplossing:

dat ik geen reclamefolders meer krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 30 augustus 2022 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Schijndel,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ondanks de NEE|NEE of NEE|JA-sticker ons folderpakket met onder andere Kruidvat, Albert Heijn en Gamma heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Wij hebben de bezorger nogmaals op geattendeerd op het bezorgen van stickeradressen. Wij instrueren onze ruim 23.000 bezorgers actief, hoe om te gaan met de verschillende brievenbusstickers. Een enkele keer komt het voor dat een bezorger een fout maakt.

Wij hebben er vertrouwen in dat het in de toekomst niet meer voorkomt. Mail gerust als u nog vragen heeft.

U kunt ons ook bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM