Klacht: ongevraagde folders

w.p. van ooyen op 18 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 20 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw van Ooyen, Wij hebben uw herhaalmelding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ondanks de nieuwe regeling betreft het OPT-in beleid ons folderpakket heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.  Wij hebben de bezorger nogmaals op...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 18 juni 2022

Een consument heeft aangegeven dat hij ondanks het doorgeven van zijn voorkeuren en het ontbreken van een 'ja ja'-sticker, nog steeds ongevraagd folders ontvangt. Hij had verwacht dat dit probleem zou worden opgelost, maar ontving opnieuw ongewenste folders. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

vorige week heb ik doorgegeven dat ik zonder ja ja sticker toch steeds folders in de brievenbus krijg,die ik totaal niet wil hebben,dit zou doorgegeven worden aan de bezorger ,maar deze week weer folders in de bus die ik niet wil hebben

Gewenste Oplossing:

dat ik deze niet in mijn brievenbus wil hebben !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 20 juni 2022 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Ooyen,

Wij hebben uw herhaalmelding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ondanks de nieuwe regeling betreft het OPT-in beleid ons folderpakket heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. 

Wij hebben de bezorger nogmaals op geattendeerd op het bezorgen van adressen zonder sticker. Wij instrueren onze ruim 23.000 bezorgers actief, hoe om te gaan met de verschillende brievenbusstickers. Een enkele keer komt het voor dat een bezorger een fout maakt.  

Wij hebben er vertrouwen in dat het in de toekomst niet meer voorkomt. Mail gerust als u nog vragen heeft.  

U kunt ons ook bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.  

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM