Klacht: Nooit meer folders ontvangen

Snow2010 op 03 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 7 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat. Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 3 juni 2022

Een klant heeft al maanden geen folders ontvangen en vraagt zich af of er nog folderbezorgers zijn. Hij uit zijn onvrede over de situatie en vraagt zich af of het de bedoeling is dat consumenten zelf folders moeten aanvragen voor bezorging door PostNL.

Mijn Klacht:

Wederom al maanden geen folders. Bestaan er nog folderbezorgers? Of is het echt de bedoeling dat iedereen ze gaat aanvragen en dan door Postnl te laten bezorgen? Wij postbezorger worden daar ook niet blij van.

Gewenste Oplossing:

Folderbezorgers aannemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Snow2010

4 jaren geleden - 2182vb 47

Spotta

Heeft op 07 juni 2022 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snow2010

Heeft op 07 juni 2022 om 17:31 geantwoord

Standaard reactie.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM