Klacht: Niet ontvangen

H. G. M Neuij op 12 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 16 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Neuij, Uw herhaalmelding over het niet ontvangen van het folderpakket is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Het was de bedoeling dat u het folderpakket thuis had...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 12 juni 2022

Een klant heeft aangegeven al enkele weken geen reclame van Spotta te hebben ontvangen, inclusief de brug. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al een paar weken niet ontvangen ook de brug al weken niet..

Gewenste Oplossing:

Als ik de reclamefolders weer in de brievenbus krijg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Neuij, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht H. G. M Neuij

4 jaren geleden - goede middag. nog steeds geen reclame folders ontvangen al weken niet meer. vriendelijk groet. hennie..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 juni 2022 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Neuij,

Uw herhaalmelding over het niet ontvangen van het folderpakket is in goede orde ontvangen.

Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Het was de bedoeling dat u het folderpakket thuis had moeten ontvangen. Daarom hebben wij de melding opnieuw in behandeling genomen:

• De melding wordt doorgeven aan de afdeling bezorgen. Zij zullen in gesprek gaan met de bezorger van uw wijk en geven hem/haar een officiële waarschuwing.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van 14 dagen is hersteld.
• Heeft u na de termijn van 14 dagen nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

H. G. M Neuij

Heeft op 06 juli 2022 om 16:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

klacht al meer keer doorgeven en al weken geen reclame folders ontvangen de hele zwaluwstraat niet graag een goede oplossing.
groetjes hennie..

Reactie van de melder van de klacht H. G. M Neuij

4 jaren geleden - nog steeds geen reclame folders ontvangen klacht al vaker doorgeven al weken niet. groetjes hennie

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM