Mijn Klacht:
Heb een aantal weken geleden ook een klacht gedaan over de bezorging van folders. Het ging twee weken goed maar deze week was het weer mis.Niets ontvangen. Ik vindt dit jammer want ik haal altijd wel voordeel uit de folders.Zeker in deze dure tijd.
Gewenste Oplossing:
Ben tevreden als ik weer iedere week de folders ontvang.

