Klacht: Niet bezorgen

Marcel Gillebaart op 31 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 1 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer M. Gillebaart, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 31 juli 2022

Een klant van Spotta heeft herhaaldelijk geklaagd over het niet bezorgen van folderpakketten, die de hele week op de stoep blijven liggen. De bezorger heeft aangegeven dat hij niet wordt betaald voor deze wijk, terwijl adverteerders wel voor de folders betalen. De klant is gefrustreerd en overweegt verdere stappen als er geen oplossing komt.

Mijn Klacht:

De folderpakketten worden hier niet bezorgd. Liggen de hele week op de stoep. Dan komt jullie chauffeur, pleurt de niet bezorgde zooi weer in de bus en gooit een lading nieuwe op de stoep, die er weer de hele week blijven liggen. Ik pakte ze altijd maar zelf. Nu zegt die bezorger dat hij dat niet meer wil. Moet ik er de hele week naar kijken maar krijg ze niet. IS DIT NORMAAL OF GAAN JULLIE HIER EINDELIJK IETS AAN DOEN!!?? Die bezorger zegt dat hij door jullie niet wordt betaald voor deze wijk. De adverteerders betalen wél voor die onbezorgde folders!!! Ik heb dit vaker gemeld en ook de chauffeur aangesproken. Gebeurt er nu iets, anders zoek ik de publiciteit en schakel de gemeente in. Helemaal klaar mee! Arubastraat Groningen

Gewenste Oplossing:

bezorgen ???

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 augustus 2022 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer M. Gillebaart,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Marcel Gillebaart

Heeft op 01 augustus 2022 om 12:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Weer de standaard mail die ik inmiddels wel ken. Vervolgens veranderd er niets.Ga zelf wel even ermee bezig binnenkort.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM