Mijn Klacht:
Ik woon in een appartementencomplex waar de brievenbussen in de buitenmuur zitten. Het voorval is, dat de bezorgers de folders niet geheel in de brievenbus doordrukken maar er half buiten laten hangen. Hierdoor is alles nat in onze brievenbussen.
Graag actie ondernemen. Dit is reeds eerder bij u gemeld, maar gebeurd nog steeds niks!
Gewenste Oplossing:
de post in zijn geheel IN de brievenbus drukken.

