Klacht: Kom niet met onzin spotta

Bassie de clown op 19 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 19 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Bokhoven, Bedankt voor uw melding. Zoals eerder aangegeven nemen wij uw melding niet in behandeling. Zie onze vorige terugkoppeling. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 19 april 2022

Een klant heeft herhaaldelijk geklaagd over het uitblijven van bezorging door Spotta, ondanks dat de bezorging voor zondag om 20.00 uur zou moeten plaatsvinden. Spotta heeft geantwoord dat er bewijs is van bezorging in de betreffende straat en heeft de klacht daarom niet verder in behandeling genomen.

Mijn Klacht:

Tijdige bezorging is namelijk voor zondag 20.00 uur. Al 3 jaar geen bezorging en al 3 jaar geen compensatie dus kom niet aan met die slappe smoesjes:
Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bokhoven,

Omdat deze melding al langere tijd speelt, hebben wij de bezorger gevraagd om bewijs aan te leveren van de bezorging in uw straat. Uit het bewijs blijkt dat er wel degelijk wordt bezorgd in uw straat.

Uw melding nemen wij daarom niet in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Gewenste Oplossing:

Als spotta deze week de compensatie nog.uitbetaald en daarna zich failliet laat verklaren want tijdig bezorgen doen.ze nooit.en het is altijd het zelfde.smoesje

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 april 2022 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bokhoven,

Bedankt voor uw melding.
Zoals eerder aangegeven nemen wij uw melding niet in behandeling.
Zie onze vorige terugkoppeling.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bassie de clown

Heeft op 19 april 2022 om 15:07 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Aangezien de winkeliers nog steeds geen compensatie hebben ontvangen is er niets opgelost. Dus Deze week nog de compensatie van 3 jaar geen folders krijgen want winkeliers betalen ervoor dat er voor zondag voor 20.00 uur bezorgd wordt

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM