Klacht: Klacht

sonja v op 12 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 14 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte Sonja, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw adres is...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 12 april 2022

Sonja heeft herhaaldelijk gemeld dat zij al weken geen folders van Spotta ontvangt, maar heeft hierop geen respons gekregen. Uiteindelijk is de klacht opgelost.

Mijn Klacht:

Heb al weken geen folders ontvangen meerdere malen gemeld maar geen respons gehad.
Mvg Sonja

Gewenste Oplossing:

Wekelijks folders ontvangen, mis nu alle aanbiedingen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte Sonja, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht sonja v

4 jaren geleden - Schout Diercxlaan 19 5673 re Nuenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 april 2022 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Sonja,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

sonja v

Heeft op 20 april 2022 om 11:03 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik verwacht gewoon wekelijks de bladen op de mat.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM