Mijn Klacht:
ik heb twee weken geen relamefolders in de brieven bus gekregen,waar zit dat in geen bezorgers.
Gewenste Oplossing:
als ik gewoon weer relamefolders in de brieven bus krijg .
Geachte mevrouw Put, Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Een klant heeft aangegeven gedurende twee weken geen reclamefolders in de brievenbus te hebben ontvangen. De klant vraagt zich af waar de bezorgers zijn en uit onvrede over de situatie heeft hij een klacht ingediend. Deze klacht is inmiddels opgelost.
ik heb twee weken geen relamefolders in de brieven bus gekregen,waar zit dat in geen bezorgers.
als ik gewoon weer relamefolders in de brieven bus krijg .
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
4 jaren geleden - Geachte mevrouw Put, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling: De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding. Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld. Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor. Tip In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland. Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 08 augustus 2022 om 09:13 geantwoord
Geachte mevrouw Put,
Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.
Nog een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM