Klacht: huis aan huis folders niet ontvangen

van de voort op 29 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 30 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw M. van de Voort, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 29 juni 2022

Bewoners van Domus 'bona ventura' hebben al maandenlang geen huis-aan-huis reclamefolders ontvangen, terwijl zij aannemen dat de bezorgers wel betaald worden. Recentelijk werd er een hele stapel folders aangetroffen bij de ingang van de parkeerplaats. Zij hopen op een oplossing voor dit probleem.

Mijn Klacht:

Wij mensen van Domus ‘bona ventura hebben al maanden geen reclamefolders meer ontvangen.
Ik neem aan dat de mensen die ze rond moeten brengen hun geld krijgen.
Ze brengen alleen niet de folders bij de mensen. Laatst vonden we een hele pak bij de ingang van de parkeerplaats.
Hopenlijk lost u dit voor ons op.
Wij wonen aan de Kapelaniestraat 25 in een appartementencomplex. 6031BV Nederweert

Gewenste Oplossing:

dat we weer iedere week reclamefolders krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 juni 2022 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw M. van de Voort,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM