Klacht: Heb geen reclamefolders gekregen deze week.

Carolien Borghart op 24 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 25 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 24 mei 2022

Een consument heeft geklaagd over het inconsistente bezorgen van reclamefolders door Spotta. Terwijl de buren al op zaterdagavond folders ontvingen, ontving de klager deze pas op dinsdag niet. De klager uitte frustratie over de onbetrouwbaarheid van de bezorging.

Mijn Klacht:

Waarom bezorgen de mensen die reclamefolders verspreiden die wel bij de een en niet bij de ander.
De buren hadden zaterdagavond al folders. Wij vandaag dinsdag nog steeds niet. Je kan er zo slechts van op aan. De ene keer wel de andere keer weer niet.

Gewenste Oplossing:

Het zou heel fijn zijn als ze wat regelmatiger bezorgd worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Carolien Borghart

4 jaren geleden - Ik heb verder niets te melden. Hoop alleen dat aan mijn wens wordt voldaan. Wat regelmatiger de folders in de bus. Ik kom zelf de deur niet meer uit, dus kijk altijd naar de folders uit.

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Borghart, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 mei 2022 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Carolien Borghart

Heeft op 25 mei 2022 om 18:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ik heb geen vraag ontvangen omtrent mijn woonadres.

Reactie van de melder van de klacht Carolien Borghart

4 jaren geleden - Ik vind het vervelend dat je pas woensdag een klacht in kan dienen omdat dan de halve week al voorbij is als de aanbiedingen 's maandags ingaan zoals bij AH en de lidl.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM