Klacht: Hangt uit de brievenbus

G Brunekreef op 24 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Brunekreef, Wij hebben de melding waarin u aangeeft dat de folders niet correct zijn bezorgd, in goede orde ontvangen. Vanzelfsprekend is het niet de bedoeling dat de reclamefolders in de tuin , op stoep of uit de brievenbus...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 24 april 2022

Een klant van Spotta uit zijn onvrede over het feit dat folders regelmatig half uit de brievenbus hangen. Hij vindt het een kleine moeite om de folders volledig door de brievenbus te plaatsen, vooral omdat dit ongewenste aandacht kan trekken wanneer men enkele dagen afwezig is. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Waarom hangen de folders altijd half in de brievenbus. Dit gaat week in week uit. Het lijkt mij dat het een kleine moeite is om deze in zijn geheel door de brievenbus te doen.
Vervelend als je toevallig eens een paar dagen weg bent, dit brengt mensen met verkeerde bedoelingen maar op ideeën

Gewenste Oplossing:

Gewoon de folders in zijn geheel door de brievenbus doen, kleine moeite lijkt me

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Brunekreef, Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging van de folders niet naar wens loopt. Graag ontvangen wij ook uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht G Brunekreef

4 jaren geleden - Het gaat om Rijnlanderlaan 17

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 april 2022 om 07:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Brunekreef,

Wij hebben de melding waarin u aangeeft dat de folders niet correct zijn bezorgd, in goede orde ontvangen. Vanzelfsprekend is het niet de bedoeling dat de reclamefolders in de tuin , op stoep of uit de brievenbus steken worden gegooid/neergelegd.

De melding hebben wij doorgezet naar de afdeling bezorgen. Zij zullen contact opnemen met de betreffende bezorger en diegene hierop aanspreken. Wij vertrouwen erop dat het in de toekomst niet meer voor zal komen.

Mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM