Mijn Klacht:
Het is de zoveelste Week dat we geen Folders ontvangen hebben.
Gewenste Oplossing:
Betere Bezorgers in dienst nemen
Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet zijn verspreid op uw adres. Mede door opstapeling van melding hebben wij besloten deze bezorger te vervangen. Afgelopen weekend is er een nieuwe bezorger gestart in uw bezorg wijk. De...
Het is nog steeds hetzelfde,de laatsten 2 weken niets ontvangen. Volgens de laatste E-mail een nieuwe Bezorger,nog geen Spotta ontvangen.
Het is de zoveelste Week dat we geen Folders ontvangen hebben.
Betere Bezorgers in dienst nemen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 mei 2022 om 11:58 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet zijn verspreid op uw adres.
Mede door opstapeling van melding hebben wij besloten deze bezorger te vervangen.
Afgelopen weekend is er een nieuwe bezorger gestart in uw bezorg wijk.
De bezorger moet aankomend week wel nog wennen aan zijn functie en werkzaamheden maar gelukkig is dit maar van korte duur.
Wij vertrouwen er dan ook op dat de melding hierna tot het verleden zal behoren.
Met vriendelijk groet,
Afdeling Kwaliteit
Heeft op 10 mei 2022 om 15:32 geantwoord
Het is nog steeds hetzelfde,de laatsten 2 weken niets ontvangen. Volgens de laatste E-mail een nieuwe Bezorger,nog geen Spotta ontvangen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM