Klacht: Geen spotta

Mevrouw Horstman op 14 augustus 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben verleden week en deze week nog geen spotta ontvangen .

Gewenste Oplossing:

Gewoon bezorgen dan is het goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Horstman. Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft geen fodlers te hebben ontvangen. Graag ontvangen wij uw postcode en huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Horstman

7 maanden geleden - Kampfstraat 33 Lemelerveld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 augustus 2023 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Horstman,

Wij hebben uw melding op goede orde ontvangen en in behandeling genomen en doorgezet naar afdeling bezorgen.

Binnenkort ontvangt u een terugkoppeling van ons.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Horstman