Klacht: Geen reclamefolders ontvangen

JWGM Theunisse op 26 september 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 26 september 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Theunisse, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 26 september 2022

Een klant van Spotta heeft aangegeven al zeven weken geen reclamefolders te hebben ontvangen. De klant vindt het belangrijk dat de folders, vooral in deze dure tijden, snel weer worden bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al 7 weken geen reclamefolders ontvangen!
In deze dure tijden zou het prettig zijn wanneer de folders snel weer worden bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de folders komend weekeinde weer als vanouds worden bezorgd

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 september 2022 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Theunisse,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  
Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

JWGM Theunisse

Heeft op 18 oktober 2022 om 11:20 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Sinds 2 maanden zijn er geen reclamefolders meer bezorgd op de Frans Woltersstraat 31 in Horst. Graag actie, de feestmaanden zijn weer in aantocht en het zou prettig zijn wanneer de folders komend weekeinde weer op de deurmat vallen. Bij voorbaat dank!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM