Klacht: Geen reclamefolders gekregen

Coby van Soelen op 07 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 11 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw van Soelen, Na onze uitvraag hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 7 augustus 2022

Een consument heeft ervaren dat er onregelmatigheden zijn in de bezorging van reclamefolders van Spotta. Soms ontvangt hij de folders, maar op andere momenten blijven ze uit. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Regelmatig krijg ik geen reclamefolders binnen. Ene keer wel en volgende keer weer niet.

Gewenste Oplossing:

Graag elke week de reclamefolders krijgen. In deze dure tijd ben ik bewust bezig waar ik mijn boodschappen kan halen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw van Soelen,   Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij vanaf woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 augustus 2022 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Soelen,

Na onze uitvraag hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM