Klacht: geen reclame

Cobie Veurman op 13 juni 2023 over Spotta in de categorie Reclame

na 6 weken van vakantie terug. en wat schept mijn verbazing, geen reclame folders in de dus. niet meer per post en ook niet door een bezorger.

Dat Spotta reageert op mijn melding.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Veurman, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Cobie Veurman

8 maanden geleden - Adres is bij jullie bekend. Nogmaals Pr. Beatrixstraat 4 9331 EW Steenwijk.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juni 2023 om 11:22 geantwoord

Geachte mevrouw Veurman,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Cobie Veurman

7 maanden geleden - weer geen reclame ontvangen.

Cobie Veurman

Heeft op 26 juni 2023 om 19:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik zie geen oplossing. Heb me aangemeld voor folders per post, helaas nog niets ontvangen. Vechten tegen de bierkaai.

Alle klachten die gemeld zijn door Cobie Veurman