Mijn Klacht:
geen folders ontvangen , daarnaast werkt hun app niet om klantenservice in te lichten over klacht
Gewenste Oplossing:
juiste bezorging
Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen. Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk...
dit is geen oplossing , oplossing zou zijn als de bezorger meld dat hij bezorgt en wij de folders ontvangen
geen folders ontvangen , daarnaast werkt hun app niet om klantenservice in te lichten over klacht
juiste bezorging
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 20 september 2022 om 14:02 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.
Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Nogmaals ons excuus voor het ongemak.
Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Heeft op 20 september 2022 om 14:10 geantwoord
dit is geen oplossing , oplossing zou zijn als de bezorger meld dat hij bezorgt en wij de folders ontvangen
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM