Klacht: geen folders ontvangen

Mevr van Weelden op 11 september 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 12 september 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw L. van Weelden, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 11 september 2022

Een klant heeft herhaaldelijk geen folders ontvangen op het adres in Rheden, terwijl er wel meldingen zijn van bezorging bij een nabijgelegen appartementencomplex. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

we hebben voor de zoveelste keer op rij geen folders ontvangen. Wel af en toe gezien dat aan het apartementencomplex aan de overkant folders in de bus werden gedaan.
Het betreft plaats Rheden wijk 6991 VP Korenbloemstraat

Gewenste Oplossing:

dat de persoon in kwestie gewoon in de hele straat de folders bezorgd en niet de ene kant van de straat wel en de andere kant niet. Het is al zeker dit hele jaar al zo dat de folderbezorging enorm slecht is en steeds een ander ook.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 september 2022 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw L. van Weelden,

Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij of u de reclamefolders niet heeft ontvangen. 

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Mevr van Weelden

Heeft op 05 oktober 2022 om 12:01 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

op dit moment hebben wij al 5 weken geen folders ontvangen.
graag jullie aandacht hiervoor.
hebben op sociaal media ook foto's gezien van hele bergen reclame pakketten in Rheden die gewoon gedumpt zijn.
Wellicht is de \"bezorger\" te lui om d folders te bezorgen maar wel met de centen willen strijken.
wellicht tijd voor een andere bezorger die duidelijk de routw krijgt en daadwerkelijk ook gaat bezorgen.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM