Klacht: geen folders ontvangen

renze Boer op 17 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 18 juli 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Onze bezorgers mogen van zaterdag t/m maandag met een uitloop naar de dinsdag de reclamefolders verspreiden....

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 17 juli 2022

Een klant heeft herhaaldelijk geen folders ontvangen van Spotta. Ondanks eerdere meldingen blijft het probleem zich voordoen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

voor de zoveelste keer geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

gewoon wekelijks de folder in de bus

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 juli 2022 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen.

Onze bezorgers mogen van zaterdag t/m maandag met een uitloop naar de dinsdag de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij op de woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen. 

Uw antwoord zien wij graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit

renze Boer

Heeft op 18 juli 2022 om 15:45 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

de folders komen met regelmaat niet dat is bij jullie bekend deze week netjes op tijd (zondag) de week ervoor niets. het gaat een paar week goed en dan is het weer mis

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM