Mijn Klacht:
Ik heb al ruim 2 maanden geen folders ontvangen. Iedere week via de website een klacht ingediend en zelfs telefonisch contact gehad maar nog steeds wordt er niet bezorgd!
Gewenste Oplossing:
dat de folders bezorgd gaan worden
Geachte heer/mevrouw, Jammer op te vernemen dat de bezorging tot op heden niet goed gaat. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw onder de aandacht gebracht bij de regiomanager. De bezorg afdeling pakt het verder op en heeft haar...
zorg dat de folders bezorgd worden
Ik heb al ruim 2 maanden geen folders ontvangen. Iedere week via de website een klacht ingediend en zelfs telefonisch contact gehad maar nog steeds wordt er niet bezorgd!
dat de folders bezorgd gaan worden
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 mei 2022 om 12:23 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Jammer op te vernemen dat de bezorging tot op heden niet goed gaat. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw onder de aandacht gebracht bij de regiomanager.
De bezorg afdeling pakt het verder op en heeft haar volledige aandacht op de bezorging in uw wijk. Zij hebben de bezorger gewaarschuwd. Mocht deze klacht zicht toch herhalen dan zullen zij andere maatregelen treffen.
Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groeten,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Heeft op 18 mei 2022 om 12:33 geantwoord
zorg dat de folders bezorgd worden
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM