Klacht: geen folders ontvangen

justbakker op 16 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 16 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Bakker, Jammer op te vernemen dat de bezorging tot op heden niet goed gaat. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw onder de aandacht gebracht bij de regiomanager. De bezorg afdeling pakt het verder op en heeft...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 16 mei 2022

Een klant heeft aangegeven dat hij voor de tiende week op rij geen folders heeft ontvangen van Spotta. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

vorige week voor de 10e achtereenvolgende week geen folders ontvange

Gewenste Oplossing:

foilders

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 mei 2022 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bakker,

Jammer op te vernemen dat de bezorging tot op heden niet goed gaat. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw onder de aandacht gebracht bij de regiomanager.

De bezorg afdeling pakt het verder op en heeft haar volledige aandacht op de bezorging in uw wijk. Zij hebben de bezorger gewaarschuwd. Mocht deze klacht zicht toch herhalen dan zullen zij andere maatregelen treffen.

Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM