Klacht: geen folders ontvangen

[email protected] op 09 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 12 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Evers, Na onze uitvraag hebben wij helaas niets meer van u vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Klanttevredenheid: 7.0/10 ★★★★☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 9 mei 2022

Een consument heeft in week 18 geen folderpakket van Spotta ontvangen en vraagt zich af of de folders voor week 19 alsnog zullen worden bezorgd. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb in week 18 (vrijdag/zaterdag) geen folderpakket van spotta ontvangen
ZIjn de folders die ingaan in week 19

Gewenste Oplossing:

Elke week de folders graag

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Evers, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 mei 2022 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Evers,

Na onze uitvraag hebben wij helaas niets meer van u vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

[email protected]

Heeft op 12 mei 2022 om 10:32 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

ik heb gebeld met spotta via www.spotta.nl. Hebben me netjes te woord gestaan.
Gaan de bezorger informeren

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM