Mijn Klacht:
De folderbezorging is slecht
Gewenste Oplossing:
Gewoon iedere week netjes de folders op tijd
Geachte heer Verwoerd, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw adres...
De folderbezorging is slecht
Gewoon iedere week netjes de folders op tijd
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 04 mei 2022 om 09:18 geantwoord
Geachte heer Verwoerd,
Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.
Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.
Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).
Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.
Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.
Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM