Klacht: geen folders gekregen

karin Huijgens op 05 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 6 juli 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ons folderpakket niet ontvangt. We vinden vervelend het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben uw melding in behandeling genomen: •...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 5 juli 2022

Een consument heeft aangegeven geen folders van Spotta te hebben ontvangen. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

geen folders gekregen

Gewenste Oplossing:

folders wel bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Huijgens, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht karin Huijgens

4 jaren geleden - Goedemorgen, Wij hebben nog steeds geen folders ontvangen. Met vriendelijke groet, Karin huijgens

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juli 2022 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat u ons folderpakket niet ontvangt.
We vinden vervelend het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben uw melding in behandeling genomen:
• De melding wordt doorgeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Bedankt voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM