Klacht: Geen folders gekregen

Dhr roovers op 30 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 31 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat. Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 30 mei 2022

Een klant van Spotta meldt dat er al vijf weken geen folders meer worden bezorgd op de Borgvlietsedreef in Bergen op Zoom. De bezorger, die verderop in de straat woont, laat de folders buiten liggen, wat leidt tot onvrede. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Beste spotta wij ontvangen al 5 weken geen folders meer in de borgvlietsedreef in bergen op zoom terwijl de persoon die ze zou moeten bezorgen verder op in de straat woont ze de hele week buiten laat liggen in weer en wind kan dit alsjeblieft opgelost worden

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik ze weer zo snel mogelijk krijg of wil ze bij mij in de wijk zelf wel bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 mei 2022 om 06:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.
Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:
• De melding wordt doorgeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat deze neiuwe bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging zeer binnenkort zal worden hersteld.
• Heeft u na een termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Spotta Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM