Klacht: geen folders bezorgt

GwendaVerboom op 19 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 19 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Verboom, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 19 augustus 2022

Een consument heeft gemeld dat er al twee weken geen reclamefolders in de brievenbus worden bezorgd, ondanks het ontbreken van een sticker die de bezorging zou uitsluiten. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

ik krijg al 2 weken geen reclamefolders in mijn brievenbus en heb geen sticker op mijn brievenbus. dus had al 2 weken de folders moeten hebben gekregen in mijn brievenbus

Gewenste Oplossing:

andere bezorger instellen, want deze heeft zijn folders elders gegooid behalve in de brievenbus waar het hoort

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Verboom, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Volgens onze gegevens horen de postcode en huisnummer niet bij elkaar. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht GwendaVerboom

4 jaren geleden - Mijn adres is: Gwenda Verboom Anne Frankplein 44 5122CB Rijen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 augustus 2022 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verboom,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM