Klacht: geen folders bezorgd

000000444 op 27 januari 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 maanden lang heb ik geen folders ontvangen.
2 weken ging het weer goed en zijn ze weer bezorgd.
nu weer niks ontvangen

Gewenste Oplossing:

dat de folders zoals het hoort netjes wekelijks op tijd worden bezorgd.
Daar betalen de uitgevers van deze folders jullie toch voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Stal, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht 000000444

1 jaar geleden - huisnummer 33, jammer dat ik na 2 keer da er wel bezorgd is weer een klacht moet doen daar er weer niet bezorgd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 januari 2023 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Stal,

De melding die u via de website heeft doorgegeven is in behandeling bij de afdeling bezorgen. Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door 000000444