Mijn Klacht:
Wij krijgen al bijna 2 maanden geen folders meer heb wel een ja sticker op de brievenbus
Gewenste Oplossing:
Graag een reactie en dat er folders bezorgd worden
Wij krijgen al bijna 2 maanden geen folders meer heb wel een ja sticker op de brievenbus
Graag een reactie en dat er folders bezorgd worden
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Kraster, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, Afdeling kwaliteitsbeheer
Reactie van de melder van de klacht Brigitte kraster
1 jaar geleden - Huisnummer 22
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 10 januari 2023 om 14:51 geantwoord
Geachte heer/mevrouw Kraster ,
Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:
De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteitsbeheer