Mijn Klacht:
Ik krijg al maanden geen folders in de bus. Veel mail contact gehad met spotta, dan gaat het 1 keer goed dan krijg ik ze weer niet. Terwijl om de hoek ze wel de folders krijgen! Ik blijf mailen maar het maar niet opgelost!! Voel me niet serieus genomen.
Gewenste Oplossing:
Gewoon elke week de folders krijgen!


