Klacht: Geen folders

Verzeiden op 29 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 29 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Verzeide, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw adres...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 29 juni 2022

Een klant van Spotta heeft al wekenlang geen folders ontvangen, ondanks herhaalde meldingen dat de klacht zou zijn opgelost. De klant heeft een 'ja'-sticker op de brievenbus, wat aangeeft dat hij wel folders wil ontvangen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al weken geen folders ontvangen. Krijg steeds te horen dat de klacht is opgelost. Dus niet. Heb een ja sticker op mijn brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Dat ik nu eindelijk weer eens folders krijg

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 juni 2022 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verzeide,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).
Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.
Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Verzeiden

Heeft op 30 juni 2022 om 13:43 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Eerst zien of ik nu folders krijg. Is al meerdere keren toegezegd.

Reactie van de melder van de klacht Verzeiden

4 jaren geleden - Weer geen folders ontvangen. Blijven aangeven bij spotta dat het is opgelost. Niet dus, word gewoon voor de gek gehouden.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM