Klacht: geen folderpakketten ontvangen

Peter van der Mey op 14 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 14 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer van der Mey, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 14 april 2022

Sinds begin dit jaar ontvangt de klager geen folderpakketten meer, terwijl deze voorheen regelmatig op zaterdag of maandag en dinsdag werden bezorgd. Na drie maanden zonder bezorging vermoedt de klager dat er een probleem is, aangezien het onwaarschijnlijk lijkt dat er al die tijd geen bezorger beschikbaar is geweest.

Mijn Klacht:

Hallo,
Sinds begin van dit jaar ontvangen wij geen folderpakketten meer welke wij voor die tijd wel altijd kregen. Dat betreft het pakket dat we normaal op zaterdag of maandag ontvingen en het pakket dat we altijd op dinsdag ontvingen.
In het begin dacht ik dat jullie wellicht geen bezorger meer hadden, maar ik vermoed dat er toch meer aan de hand is, want het duurt nu al zo’n 3 maanden, en het lijkt mij vreemd dat er al die tijd geen bezorger gevonden zou zijn.
Mijn adres is De Waal Malefijtstraat in Katwijk (2225 LT)

Gewenste Oplossing:

Ik stel geen prijs meer op de folders van de afgelopen 3 maanden :)
Maar ik zou het wel op prijs stellen als we weer folders zouden krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 april 2022 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Mey,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM