Klacht: Geen folderpakket ontvangen

LauwMeissie op 04 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 5 juli 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Vermaire, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 4 juli 2022

Na bijna twee maanden met een "ja" sticker op de brievenbus te hebben, heeft de klager nog steeds geen folderpakketten ontvangen. De klager vraagt om verbetering in de bezorging, zodat de folders bij iedereen met een sticker correct worden afgeleverd. Het probleem is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb inmiddels al bijna 2 maanden zo’n groene “ja” sticker op mijn brievenbus zitten, maar ik ontvang nog steeds de folderpakketten niet. Ik snap dat de bezorger moet wennen, maar in 2 maanden tijd heb ik niet één keer de folders ontvangen, dus de bezorger let hier ook niet op. Graag zorgen dat de bezorger beter oplet en de folders bij iedereen met een sticker aflevert.

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat de bezorger beter oplet en vanaf nu ook bij ons de folders bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 juli 2022 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vermaire,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM