Mijn Klacht:
In Uithoorn Zijdelwaard krijgen wij geen reclamebladen de af gelopen maanden.
Gewenste Oplossing:
Folders bezorgen waarvoor de winkeliers moeten betalen voor een bezorging welke er niet is.
Geachte heer/mevrouw Bergh, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...
Klacht is niet opgelost. Krijg nog steeds geen reklamefolders
In Uithoorn Zijdelwaard krijgen wij geen reclamebladen de af gelopen maanden.
Folders bezorgen waarvoor de winkeliers moeten betalen voor een bezorging welke er niet is.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
4 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Bergh, Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft geen folders te hebben ontvangen. Graag ontvangen wij ook uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Reactie van de melder van de klacht Uithoornfolder
4 jaren geleden - Mijn adres is Bilderdijkhof 26 1422 DV Uithoorn. Ben niet alleen, maar de gehele buurt ontvangt geen folders meer al een geruime tijd.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 april 2022 om 11:30 geantwoord
Geachte heer/mevrouw Bergh,
Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:
De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit
Heeft op 24 april 2022 om 13:30 geantwoord
Klacht is niet opgelost. Krijg nog steeds geen reklamefolders
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM