Mijn Klacht:
Ik heb al minstens 7 weken geen bode en of reclame in de bus gehag
Gewenste Oplossing:
Als de bode en reclame weer geleverd gaan worden
Geachte mevrouw D. de Bruijn, De melding dat u zeven weken geen reclamefolders heeft ontvangen hebben wij in behandeling genomen en doorgezet naar de bezorgafdeling. Zij zullen de melding veder oppakken voor u. De meldingen dat u zeven weken de...
Ik heb al minstens 7 weken geen bode en of reclame in de bus gehag
Als de bode en reclame weer geleverd gaan worden
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 19 januari 2023 om 16:13 geantwoord
Geachte mevrouw D. de Bruijn,
De melding dat u zeven weken geen reclamefolders heeft ontvangen hebben wij in behandeling genomen en doorgezet naar de bezorgafdeling. Zij zullen de melding veder oppakken voor u.
De meldingen dat u zeven weken de Bode niet heeft ontvangen zullen wij doorgeven aan de betreffende afdeling zodat zij de melding verder kunnen oppakken voor u.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en nog een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM