Mijn Klacht:
beste . elke keer als ik een melding doe van geen folders ontvangen gaat het 2 weken goed en dan stopt het weer
Gewenste Oplossing:
folders bezorgen
Geachte heer / mevrouw, Na onze uitvraag hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Is herhaaldelijk geklaagd, klachten worden niet in ontvangst genomen en met een doekje voor het bloeden afgescheept. Is toch terecht als men al 3 weken geen krantjes of folders ontvangt!...
Een klant van Spotta heeft herhaaldelijk gemeld dat er geen reclamefolders worden bezorgd, ondanks dat het na eerdere meldingen tijdelijk verbeterde. Na enkele weken stopt de bezorging weer, wat leidt tot frustratie. Deze klacht is inmiddels opgelost.
beste . elke keer als ik een melding doe van geen folders ontvangen gaat het 2 weken goed en dan stopt het weer
folders bezorgen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 19 augustus 2022 om 08:15 geantwoord
Geachte heer / mevrouw,
Na onze uitvraag hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.
Nog een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Heeft op 19 augustus 2022 om 09:36 geantwoord
Is herhaaldelijk geklaagd, klachten worden niet in ontvangst genomen en met een doekje voor het bloeden afgescheept. Is toch terecht als men al 3 weken geen krantjes of folders ontvangt! Ooooo,,,,,, u moet maar even wachten , mogelijk brengt de bezorger ze nog!
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM