Klacht: Geen bezorging van de reclamefolders

[email protected] op 08 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 10 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Sterkeboer, Vervelend om te vernemen dat de bezorging nog niet hersteld is op uw adres. Wij hebben geen inzage in het bezorgkaart en kunnen daarom ook geen vragen beantwoorden omtrent een desbetreffende bezorger. Vandaar dat wij uw melding...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 8 augustus 2022

Er is herhaaldelijk geklaagd over het niet ontvangen van reclamefolders in een flat met 24 bewoners. Ondanks eerdere toezeggingen van Spotta om het probleem binnen drie weken op te lossen, is er geen actie ondernomen. De klager heeft aangeboden om de folders zelf te verdelen of om de bezorger te helpen, maar er is geen reactie gekomen.

Mijn Klacht:

Dit is nu al de zoveelste keer dat ik een melding maak van het niet ontvangen van de reclamefolders bij ons in de flat het gaat om het 24 bewoners dus 24 reclame pakketten na de eerste klacht zou het binnen 3 weken opgelost zijn maar tot vandaag gebeurt er niets.
Ik heb u ook aangeboden om deze folders in onze flat te verdelen omdat er om de hoek folders voor verspreiding worden gebracht.
Het is een kleine moeite als degene die de folders brengt bij de el gregostraat om de hoek in de Juan grisstraat de nummers zijn bij u bekend 24 folders in de brievenbussen doet .
Ik heb ook aangeboden als dat teveel moeite kost diegene even bij mij aanbelt en ze neerlegt dan doe ik ze wel in de brievenbus.Ik begrijp hier helemaal niets van.

Gewenste Oplossing:

Ik dacht dat mijn oplossing al bij u bekend was en heel makkelijk uit te voeren was maar dat schijnt niet zo te zijn ik vraag mij zelfs af of u onze klacht wel serieus neemt.
Wij van onze kant verwachten dat zo een bedrijf als dat van u toch meer om zijn klanten zou geven maar helaas is dat blijkbaar niet zo.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer J. Sterkeboer, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeer

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

4 jaren geleden - Wat doen jullie met de gegevens die jullie van mij ontvangen hebben het huisnummer is 106 wat al eerder door jullie is opgevraagd volgens mij kunnen jullie mij geen antwoord geven op mijn vraag en mijn voorstel het is een kwestie van een paar stappen van het afleveringspunt naar ons afleveringspunt om de hoek het gaat om 24 pakketjes zie vorige correspondentie.Mijn buren en ik balen van het feit dat jullie steeds dezelfde informatie vragen maar niets concreets doen.Wij hopen dat het nu eindelijk eens opgelost word en niet steeds dezelfde gegevens gevraagd worden doe er eindelijk eens wat aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 augustus 2022 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Sterkeboer,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging nog niet hersteld is op uw adres.

Wij hebben geen inzage in het bezorgkaart en kunnen daarom ook geen vragen beantwoorden omtrent een desbetreffende bezorger. Vandaar dat wij uw melding onder de aandacht brengen bij de coördinator zodat hij het kan oppakken, onderzoeken en acties kan uitzetten.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM