Klacht: geen bezorging reclamefolders terwijl bij andere flatbewoners wel wordt bezorgd

J. van Blitterswijk op 12 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 15 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw van Blitterswijk, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen. Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 12 juni 2022

Een bewoner van een flatgebouw heeft geklaagd over het ontbreken van reclamefolders, terwijl andere bewoners deze wel ontvangen. De klager benadrukt dat de bezorger mogelijk niet begrijpt hoe belangrijk deze folders zijn voor mensen die afhankelijk zijn van een AOW-uitkering. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Goedemiddag, ik krijg geen reclamefolders, terwijl die wel bij medebewoners in het flatgebouw worden bezorgd. 00312214 is degene die de folders bezorgt. Als ik haar/hem tegen kom, zal ik haar/hem zeker aanspreken. Hij/zij heeft geen enkel idee wat het is om te moeten leven van een AOW-uitkering en afhankelijk te moeten zijn van de aanbiedingen in de supermarkten. Laat haar/hem maar eens meelopen met kortingsafhankelijke.
Met vriendelijke groet. J. van Blitterswijk

Gewenste Oplossing:

Hallooo, gewoon de folders bezorgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw van Blitterswijk, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Heeft u ook een ja sticker op uw brievenbus? Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht J. van Blitterswijk

4 jaren geleden - Goedemiddag, ik heb vorige week op donderdag mijn klacht ingediend. Dat wil zeggen dat ik die week geen reclame heb ontvangen. De bezorgperiode was immers afgerond: dinsdag na 21.00 uur. Dus voordat de nieuwe bezorgperiode begon en dus was ik op tijd met mijn klacht. Ik ben het eigenlijk een beetje zat om een klacht in te dienen vanwege het niet ontvangen van de reclamefolders, terwijl andere bewoners van het appartementencomplex wèl de folders krijgen. Ik hoop echt dat u de bezorger(ster) hierop aanspreekt 00312214. Ik heb mij voorgenomen, als ik niet langer de reclamefolders ontvang, alle bedrijven die folders via Spotta laten verspreiden, aan te schrijven en te melden dat ik hun folders niet meer krijg, ondanks mijn klachten bij Spotta over de niet-bezorging. Met vriendelijke groet, J. van Blitterswijk, 3122 TM 17

Reactie van de melder van de klacht J. van Blitterswijk

4 jaren geleden - Goedemiddag, Ik heb een ja-sticker. Dit is geen dubbele klacht!! ik heb vorige week op donderdag mijn klacht ingediend. Dat wil zeggen dat ik die week geen reclame heb ontvangen. De bezorgperiode was immers afgerond: dinsdag na 21.00 uur. Dus voordat de nieuwe bezorgperiode begon en dus was ik op tijd met mijn klacht. Ik ben het eigenlijk een beetje zat om een klacht in te dienen vanwege het niet ontvangen van de reclamefolders, terwijl andere bewoners van het appartementencomplex wèl de folders krijgen. Ik hoop echt dat u de bezorger(ster) hierop aanspreekt 00312214. Ik heb mij voorgenomen, als ik niet langer de reclamefolders ontvang, alle bedrijven die folders via Spotta laten verspreiden, aan te schrijven en te melden dat ik hun folders niet meer krijg, ondanks mijn klachten bij Spotta over de niet-bezorging. Met vriendelijke groet, J. van Blitterswijk, 3122 TM 17

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 juni 2022 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Blitterswijk,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

J. van Blitterswijk

Heeft op 15 juni 2022 om 16:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik meld nu diverse keren over niet bezorging. Elke keer wordt er gezegd dat er wordt gesproken met de bezorger. Nou daar merk ik dus niets van: er wordt gewoon niet bezorgd!! Bezorger 00312214 is zeer hardleers.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM