Klacht: Geen bezorging of te laat bezorging

D1980 op 05 juli 2023 over Spotta in de categorie Reclame

WINKELIERS BETALEN U MEER DAN GENOEG OM TE ZORGEN DAT FOLDERS IEDERE ZONDAG VOOR 19.00 UUR BIJ IEDEREEN IN DE BRIEVENBUS LIGGEN EN DUS NIET PAS OP DE WOENSDAGEN OM 20.00.UUR.

IEDERE ZONDAG VOOR 19.00 UUR FOLDERS IN DE BUS EN COMPENSATIE VOOR ALLE WINKELIERS

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met een vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht D1980

7 maanden geleden - Het gaat om postbode gebied 4826. Huisnummer ga ik u op grond van de AVG niet verstrekken.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juli 2023 om 08:27 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas geen volledige gegevens ontvangen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

D1980

Heeft op 07 juli 2023 om 08:30 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ooit gehoord van de AVG? Dan hoef ik mijn huisnummer niet bekend te maken. Maar het gaat om postcode gebied 4826 CW moet u meer dan voldoende informatie zijn
Dus graag vandaag nog compensatie aan alle winkeliers zij betalen met de gedachte en het verzoek dat folders tijdig bezorgd worden iets waar JULLIE NOG NOOIT.AAN VOLDAAN HEBBEN DUS MAAR 1 MOGELIJKHEID FAISSEMENT SPOTTA.

Alle klachten die gemeld zijn door D1980