Mijn Klacht:
Helaas al maanden geen bezorging hoe is dit mogelijk ?? Al vaker klacht ingediend maar helaas gebeurt er niets
Gewenste Oplossing:
Dat er eindelijk wel bezorgd word al maanden geen spotta pak gehad dus
Geachte heer/mevrouw Boeren, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...
11augustus mail gehad dat het binnen 3 weken is opgelost dit klopt voor geen meter. De bezorging hier op een cyclusflat vind al maanden niet plaats zeg anders dat je...
Een klant heeft herhaaldelijk geklaagd over het uitblijven van de bezorging van reclame van Spotta, wat al maanden aanhoudt. Ondanks meerdere ingediende klachten is er geen verbetering opgetreden. De klacht is inmiddels opgelost.
Helaas al maanden geen bezorging hoe is dit mogelijk ?? Al vaker klacht ingediend maar helaas gebeurt er niets
Dat er eindelijk wel bezorgd word al maanden geen spotta pak gehad dus
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 augustus 2022 om 09:54 geantwoord
Geachte heer/mevrouw Boeren,
Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:
De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer
Heeft op 19 september 2022 om 15:24 geantwoord
11augustus mail gehad dat het binnen 3 weken is opgelost dit klopt voor geen meter. De bezorging hier op een cyclusflat vind al maanden niet plaats zeg anders dat je geen bezorgers hebt 1 grote leugen dit van jullie is geen oplossing bezorging kan niet zo moeilijk zijn hier staan meerdere flats met 888 woningen waar de bezorger het zo beneden in bus kan doen. Nee ik neem geen genoegen en zeker als er eind van het jaar een bezorger komt om geld te kunnen vangen voor de prettige bezorging. Nee dank je GRAAG EERLIJK ANTWOORD na al die maanden dat dit al duurt belachelijk voor woorden. Firma van lik mijn vestje.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM