Mijn Klacht:
Geen bezorging gehad van de folders in week 31 Ik wil na bezorging
Gewenste Oplossing:
Na bezorging
Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen. Echter heeft u al telefonische contact gehad met een van mijn collega's en zij heeft aangegeven dat uw melding in behandeling is genomen. Volgens mij heeft mij collega ook aangegeven...
Geen bezorging gehad van de folders in week 31 Ik wil na bezorging
Na bezorging
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 augustus 2022 om 10:16 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen.
Echter heeft u al telefonische contact gehad met een van mijn collega's en zij heeft aangegeven dat uw melding in behandeling is genomen. Volgens mij heeft mij collega ook aangegeven dat er geen na bezorging mogelijk is in verband met het privacy wetgeving. We mogen namelijk uw huisnummer niet delen met onze bezorgers en andersom ook niet.
Nog een fijne dag toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM