Klacht: Geen bezorging

Sjennies op 02 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 5 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Jenny Gijzen, Wij kunnen meldingen alleen van de lopende week en een week terug registreren. Onze bezorgdagen zijn van zaterdag t/m dinsdag 21:00 uur. U heeft u melding op maandag 2 mei gedaan, toen was de bezorging nog...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 2 mei 2022

Na een lange periode zonder bezorging ontving de klager tijdelijk weer een pakketje met folders van Spotta, maar dit bleek een eenmalige gebeurtenis te zijn. De klager verzoekt om wekelijkse bezorging van de Spotta-folders in hun straat.

Mijn Klacht:

Na maanden geen folders meer gekregen te hebben, kregen wij zowaar weer een pakketje in de bus. Maar ojee, dit was ook weer eenmalig. Graag willen wij in onze straat de spotta folders wekelijks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dat er elke week een pakketje spotta folders in de brievenbus zit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag t/m maandag met een uitloop naar de dinsdag de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij op de woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Uw antwoord zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit

Reactie van de melder van de klacht Sjennies

4 jaren geleden - Dit gaat niet over de bezorging van deze week maar over de laatste weken en maanden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 mei 2022 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jenny Gijzen,

Wij kunnen meldingen alleen van de lopende week en een week terug registreren.

Onze bezorgdagen zijn van zaterdag t/m dinsdag 21:00 uur. U heeft u melding op maandag 2 mei gedaan, toen was de bezorging nog gaande. U heeft aangegeven dat u in de week ervoor de folders had ontvangen.

Graag vernemen wij van u of u alsnog het folderpakket heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM