Klacht: Folders niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 30 augustus 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Het is nu voor de 30e ACHTEREENVOLGENDE WEEK dat we de folders NOG STEEDS NIET HEBBEN ONTVANGEN

ik ben pas tevreden als Spotta nu eindelijk eens gaat doen wat ze in 29 antwoordmails op klachten in 29 weken beloven of zijn het ...verhalen die ze mailen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen. Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen. Nogmaals ons excuus voor het ongemak. Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 augustus 2023 om 13:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Ondanks alles wensen wij u een fijne dag toe.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

C.H. van den Bosch

Heeft op 30 augustus 2023 om 23:22 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

NEE NATUURLIJK NIET, ER IS GEEN OPLOSSING GEBODEN. alleen een ...verhaal waar ik er van 29 van heb ontvangen zonder enig resultaat.

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw van den Bosch, Binnenkort start er een nieuwe bezorger bij u in de wijk. De bezorger moet wel wennen aan zijn wijk. We gaan ervan uit dat hiermee uw melding tot het verleden behoort. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch